Microsoft Teams


Návod: Jak naplánovat online schůzku?

Možnosti online schůzek

  • Pozvánku je možné poslat komukoliv, i když nepoužívá Office 365. Přes zaslaný odkaz se bude moci připojit pomocí webového prohlížeče.
  • Nepřihlášené účastníky musí schválit organizátor schůzky.
  • Je možné naplánovat i opakované schůzky.
  • Je možné vložit fyzické místo setkání a zároveň mít připravenu online schůzku pro vzdálené účastníky.
  • Maximální počet účastníků online schůzky je 300.

Jak naplánovat online schůzku v

MS Outlook na počítači

1
Klepněte na ikonu Teams v pásu karet v Outlooku.

Zadejte potřebné informace o schůzce (čas, účastníky, informace...) a klepněte na Poslat. Všem účastníkům se pošlou pozvánky.

Pokud nechcete pozvánku rozeslat, nechejte pole pro účastníky prázdné a místo Poslat událost jen uložte.

Odkaz „Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams“ potom můžete účastníkům schůzky předat jiným způsobem – přes chat, zveřejnit na webu...

MS Outlook na webu

1
Označte čas schůzky, vyplňte potřebné informace a klepněte na Další možnosti.

2
Ve volbě místa schůzky zvolte Přidat online schůzku a Schůzka přes MS Teams. V popisu schůzky lze připojit dokument nebo vložit odkaz.

3
Klepněte na Poslat.

Pokud nechcete pozvánku rozeslat, nevyplňujte adresáty a klepněte na Uložit.

Odkaz „Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams“ potom můžete účastníkům schůzky předat jiným způsobem – přes chat, zveřejnit na webu...

MS Teams

1
Klepněte na ikonu kalendáře v bočním panelu MS Teams.

2
V kalendáři označte čas, kdy se má schůzka konat. Zobrazí se okno s vlastnostmi schůzky.

Zadejte požadované účastníky:

  • účastníky mohou být i externí adresy bez účtu Microsoft, např. adresa@gmail.com.
  • pokud nechcete pozvat účastníky, jen vytvořit odkaz na schůzku, který bude moci použít kdokoliv, zadejte svoji vlastní e-mailovou adresu
  • pozvat můžete i skupiny zabezpečení, skupiny Office 365 nebo týmy
  • pokud je schůzka určena pro tým nebo třídu, klepněte na pole přidat kanál, vyberte požadovaný tým a některý jeho kanál. Schůzky se budou moci zúčastnit i hosté mimo tým, ale nebudou moci využívat chat.

Klepněte na Poslat. Pozvánka se pošle všem zadaným adresátům a všem členům týmu (pokud je vybrán).

Pokud potřebujete na schůzku pozvat další adresáty, otevřete schůzku a odkaz Připojit se ke schůzce jim rozešlete nebo třeba nasdílejte na webu.

3
Otevřete schůzku z kalendáře a klepněte na Možnosti schůzky.

4
V Možnostech schůzky můžete zvolit, kdo se může ke schůzce připojit bez schválení a kdo může převzít prezentaci. Možnosti schůzky může nastavit pouze organizátor schůzky.

Pozor! Ve výchozím nastavení schůzky mohou prezentovat všichni účastníci schůzky. Možnosti Povolit volajícím přeskočit předsálí a Oznamovat, když se volající připojí nebo odpojí se týkají účastníků, kteří se ke schůzce připojují běžným hlasovým hovorem přes telefon.

Připojení k online schůzce

1
Pokud používáte MS Outlook, připomene vám blížící se schůzku a nabídne připojení. Je také možné se připojit z události v kalendáři.

2
V jakémkoliv kalendáři a poštovním klientovi je v obsahu zprávy / události k dispozici odkaz pro připojení k události.

Při zadání kanálu týmu do pozvánky, se možnost připojení ke schůzce zobrazí i v kanálu daného týmu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.