Microsoft Teams


Návod: Jak konzultovat přes MS Teams?

Přes aplikaci MS Teams

1
Otevřete si aplikaci Microsoft Teams. V horní vyhledávací liště zadejte název skupiny nebo jméno osoby a klikněte na vybranou skupiny či osobu.

Můžete využít webovou aplikaci v M365. Pro přihlášení postupujte podle návodu a následně otevřete aplikaci MS Teams.

2
Následně se otevře chatovací okno. V tomto okně je možné ve spodní části posílat zprávy účastníkům chatu, odesílat soubory, plánovat schůzky…

3

Pro zahájení hovoru klikněte v pravém horním rohu chatu na ikonu (  videohovor,  hlasový hovor,  sdílení obrazovky s hlasovým hovorem).

4
Zvolte jazyk, možnost zasílání z adres zvenčí (je vhodné u skupin, které potřebují, aby jim někdo zvenčí posílal informace).

Doporučujeme nastavit Můžete posílat všechny skupinové události a konverzace do doručené pošty členů.... Pokud někoho budou zprávy obtěžovat, může si nastavení sám změnit.

Opakované konzultace v předmětu

1
Opakovanou schůzku (konzultaci) vytvoříte přes možnost Kalendář, vytvořit novou schůzku a zadáte požadované parametry schůzky.

Bez popisku

2
Po vytvoření schůzky, schůzku otevřete a zvolíte možnost Upravit řadu.

Bez popisku

3
Po otevření schůzky zvolíte Možnosti schůzky.

4
Nastavíte oprávnění u Kdo může obejít předsálí? Jenom já a Kdo může prezentovat? Jenom já. Toto nastavení vám umožní vpouštět studenty a studentky dle potřeb konzultace.

5
Ve schůzce pouze schvalujete studenty čekající v předsálí.

Bez popisku

Mezitím ostatní studenti budou čekat v předsálí (obrázek z pohledu studenta).

Bez popisku

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.