Na Masarykově univerzitě je hned několik IT center zabezpečujících řádný chod všech IT služeb. Neustále hledáme nové cesty, kterými zlepšujeme prostředí pro výuku a výzkum. Snažíme se tak ulehčit práci nejen zaměstnancům, ale také zpříjemnit studijní prostředí pro studenty. A při hledání nejlepších řešení spolupracujeme napříč celou univerzitou.

Jsme univerzitní IT komunita.

Komun{IT}a 

Stovky IT služeb pro pohodlnější práci a studium

Od Wi-Fi a PC učeben přes informační systémy až po podporu výzkumu cloudovým a výpočetním zázemím – to všechno a mnohem víc přehledně popisujeme v katalogu IT služeb.

V případě nejasností a jiných problémů (i mistr ajťák se někdy utne) je uživatelům k dispozici celouniverzitní IT ServiceDesk a lokální IT podpora. Jsme tak společně vždy připraveni rychle a efektivně pomoct s nejrůznějšími požadavky.

IT služby v uživatelském katalogu

Sdílíme informace

... o plánovaných i neplánovaných výpadcích v infrastruktuře (sevice-info) a významné technické informace o IT na univerzitě (lvt-l).

Registrace k odběru service-info Registrace k odběru lvt-l

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.