Na Masarykově univerzitě je hned několik IT center zabezpečujících řádný chod všech IT služeb. Neustále hledáme nové cesty, kterými zlepšujeme prostředí pro výuku a výzkum. Snažíme se tak ulehčit práci nejen zaměstnancům, ale také zpříjemnit studijní prostředí pro studenty. A při hledání nejlepších řešení spolupracujeme napříč celou univerzitou.
Jsme univerzitní IT komunita.
Stovky IT služeb pro pohodlnější práci a studium
Od Wi-Fi a PC učeben přes informační systémy až po podporu výzkumu cloudovým a výpočetním zázemím – to všechno a mnohem víc přehledně popisujeme v katalogu IT služeb.
V případě nejasností a jiných problémů (i mistr ajťák se někdy utne) je uživatelům k dispozici celouniverzitní IT ServiceDesk a lokální IT podpora. Jsme tak společně vždy připraveni rychle a efektivně pomoct s nejrůznějšími požadavky.
Sdílíme informace
Uživatelům a IT komunitě o plánovaných i neplánovaných výpadcích pomocí IT StatusPage zobrazující aktuální stav IT služeb. Informace o stavu lze odebírat pomocí e-mailu, SMS, webhooku a feedů.