Microsoft Office 365
Nástroje pro podporu komunikace a spolupráce

Co Office 365 nabízí

  • Ukládání osobních a týmových dokumentů a jejich sdílení a společné úpravy 
  • Nástroje pro komunikaci – e-mail, textové zprávy, hlasové hovory, videokonference 
  • Organizaci času – sdílení kalendářů a plánování schůzek 
  • Organizaci úkolů a projektů – zadávání a sledování úkolů, projektové řízení 
  • Spolupráci s kolegy na MU i s externími partnery 
  • Firemní sociální síť

Níže jsou uvedeny stěžejní aplikace o365, rozdělené dle nejběžnějších kontextů využití jako je komunikace, spolupráce či ukládání dat. Úplný výčet aplikací naleznete v přehledu součástí o365.

Komunikace


Elektronická pošta

e-mailový účet a pošta v o365


Yammer

komunikační síť MU


Skype pro firmy

chat a videokonference

Prostory pro spolupráci týmů

Ukládání dat


OneDrive pro firmy
osobní pracovní dokumenty

Spolupráce nad dokumenty


Word
textové dokumenty


Excel
tabulky a grafy


Powerpoint
prezentace


OneNote
nápady a poznámky

Přihlásit se do O365

Přesměruje na webové rozhraní Office 365. Zadejte učo@muni.cz. Budete přesměrováni na stránku jednotného přihlášení, kde zadáte učo a primární heslo.

Stáhnout desktop aplikace

Pokud si nevíte rady, postupujte dle návodu instalace O365.

Přehled všech součástí O365

Chci sledovat novinky nebo se zeptat

Budete přesměrováni na Yammer skupinu Podpora Office 365.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.