Návod: Odhlášení ze zařízení a odebrání M365 účtu
V případě problémů s přihlášením do aplikací Microsoft 365 nainstalovaných na počítači je možné vyzkoušet níže uvedené cesty k odstranění problému.
1
Přihlaste se do m365.muni.cz pomocí učo@muni.cz a svého primárního hesla.
2
Na stránce http://office.com v pravém horním rohu klikněte na iniciály / uživatelskou fotografii a vyberte Zobrazit účet.
4
V sekci Aplikace a zařízení klikněte na malý čtvereček vedle nadpisu ZAŘÍZENÍ. V přehledu uvidíte názvy zařízení, na kterých máte nainstalovaný Microsoft 365 v desktopové verzi.
Odhlaste se z vybraného zařízení kliknutím na tlačítko Odhlásit se.
Pozn. Pokud nevíte název svého zařízení, najdete jej v PC touto cestou: Start > Nastavení > Systém > O aplikaci.
5
Poté se zkuste na svém zařízení znovu přihlásit. Podrobný návod pro přihlášení najdete zde.
Pozor! Než se změna v zařízení projeví, může to nějakou dobu trvat.
Pokud máte problém s účtem Microsoft u desktopových aplikací na vašem počítači, zkuste odpojit účet Microsoft 365 podle následujícího návodu.
1
Na Vašem PC postupujte touto cestou: Start > Nastavení > Účty > E-mail a účty.
Pokud zde vidíte přihlášený účet, klikněte na Spravovat a odstraňte účet ze zařízení.
2
V Účtech zkontrolujte také sekci Přístup do práce či školy.
Pokud i zde vidíte přihlášený účet, klikněte na Odpojit.