Návod: Jak sdílet a přidávat kalendáře v M365
1
Ve webové aplikaci Outlook (Outlook Web App) zvolíte Kalendář.
Pozn.: Pokud chcete sdílet kalendář ze sdílených schránek a kalendářů místností, nejprve si otevřete sdílenou schránku či místnost přes webové rozhraní Outlooku. Následně zvolíte ikonu kalendáře a postupujete dle bodů níže.
4
Vyberete kalendář, který chcete publikovat, zvolíte rozsah sdílení a kliknete na Publikovat. Vygeneruje se URL odkaz ve formě HTML a ICS.
3
Vyberete kalendář, který chcete publikovat, zvolíte rozsah sdílení a kliknete na Publikovat. Vygeneruje se URL odkaz ve formě HTML a ICS.
4
Vyhledejte jméno osoby, se kterou chcete sdílet svůj kalendář a svoji volbu potvrďte kliknutím na tlačítko OK.
Ve starší verzi desktopové aplikace MS Outlook tato možnost není dostupná. Je nutné se přepnout do webové verze Outlooku a sdílet URL adresu kalendáře z tohoto rozhraní, viz záložka o externím sdílení kalendáře v 1. části tohoto návodu.
5
S výběrem vhodného termínu události pomůže záložka Pomocník pro plánování, která zobrazuje volné časové sloty všech pozvaných účastníků.