Microsoft Office 365


Prostory pro týmovou spolupráci – srovnání

Prostory pro spolupráci představují propojené sady nástrojů usnadňující týmům - pracovištím, projektům, zájmovým nebo studijním skupinám – spolupráci a komunikaci.
Obsahují nástroje pro:

  • Usnadnění komunikace týmu
  • Ukládání a sdílení týmových dokumentů a spolupráci nad nimi
  • Evidenci a řízení úkolů
  • Evidenci událostí (kalendář) 
  • … a další

Typy prostorů pro týmy
Skupiny Office 365 

  • Jsou vyhovující pro většinu týmů
  • Existují tři varianty lišící se požadavky na intenzitu komunikace
    • Běžné projektové nebo pracovní týmy bez zvláštních nároků (Outlook skupiny)
    • Týmy vyžadující intenzivní komunikaci (Teams skupiny)
    • Otevřené týmy nebo skupiny, které potřebují především diskutovat a sdílet informace (Yammer skupiny)
  • Mají omezené řízení oprávnění (členové týmu mají přístup ke všemu, vybrané položky je možné zpřístupnit ne-členům, včetně externích)
  • Můžete si je vytvořit a nastavit sami

Bližší informace ke Skupinám Office 365

Sharepoint

  • Vysoce konfigurovatelné a programovatelné prostory pro týmy
  • Umožňují
    • Doplňovat podle potřeby různé nástroje a aplikace
    • Rozsáhlé nastavování oprávnění k různým součástem
    • Vytvářet automatické procesy (například schvalovací, rozesílání informačních mailů)
    • Realizovat funkčnost na míru
  • Jsou vhodné především pro rozsáhlé projekty s různými rolemi členů týmu, oprávněními, automatickým zpracováním položek, pro týmy s požadavky na komplikované nastavování oprávnění
  • O založení základního prostoru SharePoint můžete požádat online, doporučujeme však konzultaci s IT podporou vašeho pracoviště. Pokud nemáte požadavky na rozsáhlejší konfiguraci nebo vývoj, zvažte využití Skupin Office 365.
  • Náročnější požadavky mohou vyžadovat vývoj/nasazení v rozsahu týdnů až měsíců práce

Bližší informace ke SharePointu

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.