Automatická odpověď v době nepřítomnosti
1
Přihlaste se k webovému Outlooku v rámci o365 nebo přímo na nastavení automatické odpovědi.
Login: učo@muni.cz
Heslo: primární heslo
2
V pravém horním rohu klikněte na ikonu Nastavení a z místní nabídky vyberte Zobrazit všechna nastavení Outlooku.
3
V záložce Pošta vyberte Automatické odpovědi a přetáhněte tlačítko do polohy Zapnout automatické odpovědi a nastavte dle potřeb. Je potřeba zatrhnout možnost Posílat mimo vaši organizaci a je vhodné taktéž nastavit časové období.
Návody O365
Další informace k O365
- Jak získat účet Microsoft 365, typy účtů
- Možnosti spolupráce s externími partnery
- Nastavení hesla a prostředí M365
- Ochrana osobních údajů
- Pošta v M365
- Přehled tutoriálů a návodů k O365
- Skupiny zabezpečení s podporou pošty
- Upgrade Windows na Windows 10 Education pro studenty
- Využití aplikací přistupujících k Microsoft 365