FF Technická podpora
Technické problémy nebo jiné požadavky související s IT na FF MU můžete zasílat prostřednictvím formuláře. Požadavek bude předán příslušnému pracovníkovi.
Na koho se obrátit
S běžnými požadavky se obracejte na techniky pomocí formuláře nebo podle rozpisu budov. Pro akutní technické problémy slouží servisní linka, kde se vám bude věnovat technik, který má v daný den službu.
Technici CIT pečují o počítačovou techniku v kancelářích a audiovizuální techniku v učebnách FF podle následujícího rozdělení:
budova |
ulice |
technik |
klapka |
mobil |
kancelář |
|
areál A. Nováka 1
|
5649 |
777356056 |
||
4475 |
777356057 |
||||
|
areál Gorkého–Jaselská |
4248 |
777356058 |
||
areál Veveří 26–28 Joštova 13 Janáčkovo nám. 2a |
5040 |
777356059 |
Servisní linka [54949] 1542
V období výuky a zkouškového období je technik přítomný v následujících časech:
pondělí–čtvrtek |
7:45–18:30 |
pátek |
7:45–17:00 |
V tomto časovém rozmezí je vždy nejméně jeden technik na centrální servisní lince dostupný.
Při volání na servisní linku nechejte telefon dlouho zvonit!
Kdy se na servis CIT FF obrátit
- Když se vyskytne problém s počítačem v kanceláři.
- Když máte problémy s počítačem v učebně.
- Když vám nefungují telefony na pracovišti.
- Když se jakákoli technika v učebně FF nechová tak, jak by měla.
- Když potřebujete konzultovat cokoli ohledně techniky na FF.
- Když technika doslouží a potřebujete ji vyřadit.
Službu poskytuje a zajišťuje Centrum informačních technologií Filozofické fakulty (CIT FF).