Aktualizace – stav po odstávce
Plánovaná odstávka služeb proběhla úspěšně a postupně se všechny systémy a služby navrátily do svého běžného provozu. Pouze u systému INET jsme zaznamenali zhoršenou (pomalejší) odezvu nebo občasné výpadky – důvodem je, že systém po odstávce zpracovává více požadavků. Na zlepšení odezvy se aktuálně pracuje. Omlouváme se za případné problémy a děkujeme za pochopení.
Služby nedostupné během plánované odstávky
Během technické údržby byly nedostupné tyto informační systémy a IT služby:
- Informační systém INET – s ním i přidružené aplikace a služby, například SUPO nebo Ekonomický informační systém Magion.
- Portál MU – zaměstnanecký portal.muni.cz byl zcela nedostupný, momentálně je funkční.
- Tiskové služby pro studenty – službu nebylo možné využívat v plném rozsahu (tisk, scan, kopírování) u všech tiskových zařízení, a to už od 16 hodin. Momentálně jsou funkční.
- Bankovníky – byly po dobu odstávky všechny mimo provoz. Dobíjet nešlo ani pomocí SUPO v systému INET. Momentálně jsou funkční.
- Přehled studoven – během odstávky nebyly aktualizovány náhledy obsazenosti studoven, momentálně jsou funkční.
Tiskové služby pro studenty a bankovníky byly znovu zprovozněny během ranních hodin v pondělí 24. 10. 2022.
Omezení se dále týkala i funkce změny primárního hesla u IT služby Jednotné přihlášení MUNI. V případě, že jste si změnili heslo během víkendu 21.–23. 10., tak byla změna provedena až po ukončení údržby systému.
Omlouváme se za případné komplikace, v případě přetrvávajících problémů či dotazů nás kontaktujte na it@muni.cz.
Upozornění!
Ve čtvrtek 20. října po 14. hodině došlo k technickým problémům, které zapříčinily výpadek části univerzitní infrastruktury. Následkem toho byla ovlivněna řada IT systémů a připojení k IT službám. Infrastruktura pak byla ještě ten den znovu zprovozněna (20. října 23:40). Upozorňujeme, že tento nenadálý výpadek nemá žádnou souvislost s plánovanou odstávkou a bude realizována v plánovaných termínech.