Výpadek se projevil především nedostupností Jednotného přihlášení a k němu připojených IT služeb. Nedošlo tedy k výpadku samotných IT služeb, ale přístupu k nim. Je tedy možné, že uživatelé, kteří byli v době výpadku přihlášení, mohli i nadále službu využívat. Systémy a IT služby, které tím byly například ovlivněny, jsou INET, Portál MUNI, Office 365 aj.
Ovlivněny byly také IT služby, které nevyužívají Jednotné přihlášení, a to například:
Aktuálně stále probíhá detailní analýza výpadku a vyhodnocení celkových dopadů jak na samotnou infrastrukturu, tak na poskytované IT služby.
Výpadek nebyl způsoben probíhající migrací v rámci kvalifikovaných certifikátu, ani právě probíhající plánovanou odstávkou. Zároveň nemá vliv na žádnou z těchto aktivit.
Omlouváme se za způsobené potíže a děkujeme za pochopení.