Tiskové služby pro zaměstnance

Na MU není momentálně nasazeno jednotné centrální řešení pro zaměstnanecké tisky a většina fakult a pracovišť provozuje a spravuje vlastní řešení. V případě, že jste narazili na technický problém s tiskem, kontaktujte IT podporu na pracovišti. V případě, že máte zájem konzultovat nasazení centrálního řešení na vaše pracoviště, ozvěte se nám.

Technický problém s tiskem

Pokud nevíte, jak se k tiskárně připojit nebo je tiskárna nefunkční (došel toner, zasekl se papír nebo došlo k jiné technické závadě), kontaktujte IT podporu na vaší fakultě:

Nenašli jste svoje pracoviště?
Podívejte se na přehled všech IT center

Nasazení centrálního tiskového řešení SafeQ

Řešení přináší mnoho výhod nejen pracovištím, kterým dramaticky snižuje náklady na správu a provoz tisku, ale i koncovým uživatelům.

Funkce a výhody SafeQ

  • odesílaní tiskových úloh odkudkoli e-mailem
  • samotný tisk vykonaný pomocí přiložení karty, čipu nebo vlastním heslem/PINem
  • možnost výtisku takto odeslané úlohy na kterékoli tiskárně ze sítě tiskáren
  • multiplatformové řešení – jsou podporovány všechny známé operační systémy (Windows, Linux, iOS)
  • monitorování a řízení nákladů na tisk na fakultě, oddělení nebo u projektů; stejně tak u výtisků
  • reporting – na faktech založené audity využití tisku, kopírování a skenování, předdefinované nebo uživatelské reporty
  • print roaming – poskytuje uživatelům bezpečný přístup k tištěným dokumentům z jakékoliv povolené tiskárny v celém tiskovém prostředí – dokumenty tak doslova následují uživatele a jsou k dispozici vždy tam, kde je uživatel potřebuje a kdy je potřebuje

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.