Centrum informačních technologií FF
Kancelář e-learningu

Jak vytvořit projekt v INETu

 

  • Editor návrhů projektů

    V INETu v oddílu "Výzkum a vývoj" rozklikněte možnost "Informační systém pro evidenci projektů" a v pododdílu "Editor návrhů projektů MU" vyberte možnost "Editor návrhů projektů".

    Nebo využijte tlačítko s odkazem níže:

    Editor návrhů projektů

  • Volba šablony

    V Editoru návrhů projektů si v oddílu "Nový návrh" zvolte aktuální šablonu Stipendijního programu na podporu využití technologií ve výuce.

  • Název a anotace projektu

    Vyplňte název projektu a jeho stručnou anotaci a následně na dolním okraji stánky klikněte na tlačítko "Uložit". Tímto založíte svůj projekt, s nímž budete moci nadále pracovat. Název, anotaci, ale i další informace, které v projektu uvedete, je možné měnit do té doby, než návrh projektu uzavřete a odešlete ho ke schvalování.

  • Vyplnění projektu

    Nyní máte již přístup k celé agendě projektu, v níž se můžete pohybovat pomocí záložek na horní části stránky.

    Po zobrazení konkrétní agendy se na horní části stránky zpravidla bude nacházet tlačítko pro editaci aktuální části.

  • Sdílení a spolupráce na projektu

    Pokud chcete na projektu s někým spolupracovat, je zapotřebí mu udělit příslušná oprávnění k projektu. Přejděte na poslední záložku, "Práva" a následně klikněte na tlačítko "Přidat právo". Následně vyberte osobu, které chcete práva přidat, a zároveň určete, jestli chcete, aby měl dotyčný právo do vašeho projektu jen nahlížet, nebo ho i editovat.

    Pokud budete chtít konzultovat svůj projekt, pak po domluvě konzultace nasdílejte příslušnému pracovníkovi Kanceláře e-learningu svůj projekt ke čtení.

  • Personalistika

    Informace o zapojených osobách se vyplňují na záložce "Lidé".

    Řešitelem může být pouze akademický pracovník FF MU.

    Na pozici Administrátor přidejte vedoucí Stipendijního programu Mgr. Lucii Štěrbovou (UČO 383080).

    Všechny studentské asistenty zapojené do projektu uveďte v sekci Člen realizačního týmu.

  • Uzavření a schvalování projektu

    Až budete mít projekt kompletně vyplněný a budete si jistí, že v něm již nebudete dělat změny, uzavřete ho a odešlete ho ke schvalování. To můžete udělat dvojím způsobem:

    1. Elektronicky: Nejdříve si na kartě "Schvalování" stáhněte návrh projektu, který následně nahrajte na kartě "Dokumenty" do dokumentů projektu. Poté budete moci na kartě "Schvalování" kliknout na možnost "Uzavřít návrh a schvalovat elektronicky". Toto je preferovaná forma podávání projektů.
    2. "Klasicky" papírově: Na záložce "Schvalování" klikněte na možnost "Uzavřít návrh" a následně si stáhněte jak návrh projektu, tak i průvodku k němu. Obojí si vytiskněte, průvodku podepište a obojí dodejte k rukám Mgr. Ludmily Horákové. Pokud zvolíte tuto verzi, informujte nás, prosíme, na mailu elf@phil.muni.cz.

Po elektronickém podání je zapotřebí pro zařazení projektu do výběrového řízení tento projekt "schválit" v rámci ISEPu. Elektronické schválení v ISEPupouze indikuje, že váš projekt byl přijat do procesu hodnocení.

O tom, zda byl váš projekt schválen k realizaci, budete informování prostřednictvím e-mailu z Kanceláře e-learningu do 28. 6. 2021.

Chtěli byste vědět více nebo vám není něco jasné?

Napište nám

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.