Centrum informačních technologií FF
Kancelář e-learningu

Jak vytvořit projekt v INETu

 

  • Editor návrhů projektů

    V INETu v oddílu "Výzkum a vývoj" rozklikněte možnost "Informační systém pro evidenci projektů" a v pododdílu "Editor návrhů projektů MU" vyberte možnost "Editor návrhů projektů".

    Nebo využijte tlačítko s odkazem níže:

    Editor návrhů projektů

  • Volba šablony

    V Editoru návrhů projektů si v oddílu "Nový návrh" zvolte aktuální šablonu Stipendijního programu na podporu využití technologií ve výuce.

  • Název a anotace projektu

    Vyplňte název projektu a jeho stručnou anotaci a následně na dolním okraji stánky klikněte na tlačítko "Uložit". Tímto založíte svůj projekt, s nímž budete moci nadále pracovat. Název, anotaci, ale i další informace, které v projektu uvedete, je možné měnit do té doby, než návrh projektu uzavřete a odešlete ho ke schvalování.

  • Vyplnění projektu

    Nyní máte již přístup k celé agendě projektu, v níž se můžete pohybovat pomocí záložek na horní části stránky.

    Po zobrazení konkrétní agendy se na horní části stránky zpravidla bude nacházet tlačítko pro editaci aktuální části.

  • Sdílení a spolupráce na projektu

    Pokud chcete na projektu s někým spolupracovat, je zapotřebí mu udělit příslušná oprávnění k projektu. Přejděte na poslední záložku, "Práva" a následně klikněte na tlačítko "Přidat právo". Následně vyberte osobu, které chcete práva přidat, a zároveň určete, jestli chcete, aby měl dotyčný právo do vašeho projektu jen nahlížet, nebo ho i editovat.

    Pokud budete chtít konzultovat svůj projekt, pak po domluvě konzultace nasdílejte příslušnému pracovníkovi Kanceláře e-learningu svůj projekt ke čtení.

  • Personalistika

    Informace o zapojených osobách se vyplňují na záložce "Lidé".

    Řešitelem může být pouze akademický pracovník FF MU.

    Na pozici Administrátor přidejte vedoucí Kanceláře e-learningu, Mgr. Ludmilu Horákovou (UČO 235780).

    Všechny studentské asistenty zapojené do projektu uveďte v sekci Člen realizačního týmu.

  • Uzavření a schvalování projektu

    Až budete mít projekt kompletně vyplněný a budete si jistí, že v něm již nebudete dělat změny, uzavřete ho a odešlete ho ke schvalování. To můžete udělat dvojím způsobem:

    1. Elektronicky: Nejdříve si na kartě "Schvalování" stáhněte návrh projektu, který následně nahrajte na kartě "Dokumenty" do dokumentů projektu. Poté budete moci na kartě "Schvalování" kliknout na možnost "Uzavřít návrh a schvalovat elektronicky". Toto je preferovaná forma podávání projektů.
    2. "Klasicky" papírově: Na záložce "Schvalování" klikněte na možnost "Uzavřít návrh" a následně si stáhněte jak návrh projektu, tak i průvodku k němu. Obojí si vytiskněte, průvodku podepište a obojí dodejte k rukám Mgr. Ludmily Horákové. Pokud zvolíte tuto verzi, informujte nás, prosíme, na mailu elf@phil.muni.cz.

Po elektronickém podání je zapotřebí pro zařazení projektu do výběrového řízení tento projekt "schválit" v rámci ISEPu. Elektronické schválení v ISEPupouze indikuje, že váš projekt byl přijat do procesu hodnocení.

O tom, zda byl váš projekt schválen k realizaci, budete informování prostřednictvím e-mailu z Kanceláře e-learningu do 3. 2. 2020.

Chtěli byste vědět více nebo vám není něco jasné?

Napište nám