4 tipy pro zkvalitnění práce a komunikace v MS Teams

Živé reakce, vylepšený režim prezentujícího, přidání karty Whiteboardu či připnutí využívaného souboru. Přečtěte si o čtyřech malých vychytávkách, které zpříjemní práci a zkvalitní komunikaci v MS Teams.

23. 2. 2021

Živé reakce během hovoru

Během schůzek v digitálním prostředí se zčásti vytrácí sociální interakce mezi účastníky, jako je přitakání, úsměv či souhlasné pokynutí hlavou. MS Teams proto přišel s možností čtyř „živých reakcí“, kterými můžete na řečníka reagovat, aniž byste jej museli přerušit. „Smajlíky“ najdete u ikony zvednuté ruky, po kliknutí na ně tyto reakce trvají po dobu několika sekund a jsou viditelné pro všechny účastníky. V případě potřeby je můžete také zakázat.

Zajímavostí je, že všechny reakce jsou pouze pozitivní. Asi abychom na sebe byli hodní :)

Režim prezentujícího při schůzce

Pokud přednášíte nebo zkrátka jen využíváte při schůzkách prezentace, přivítáte nový režim prezentujícího, kdy se vám napravo vedle aktuálního slajdu zobrazují vaše připravené poznámky. Dole pak vidíte přehled všech slajdů vaší prezentace.

TIP
Pokud nechcete, aby si ostatní prohlíželi slajdy vaší prezentace dopředu (nebo i dozadu), pomocí ikonky „oka“ můžete tuto funkci zakázat.

Přidejte si v týmu Whiteboard

Jestliže rádi používáte při spolu/práci Whiteboard, oceníte, že si jej nově můžete připnout jako kartu do kanálu svého Teamu, viz obrázky níže.

Připnutí důležitého souboru

Využíváte některé ze souborů ve svém Teamu více než ostatní? Vytáhněte je „nahoru“ a připněte (viz obrázek níže), abyste je měli po ruce a nemuseli je mezi méně důležitými soubory hledat.

MS Teams – pro online práci a studium


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.