Návod: Odeslání z webového Outlooku z adresy připojeného sdíleného mailboxu
V případě odesílání za schránku se mail standardně ukládá do složky Odeslané sdílené schránky. Pokud tomu tak není, obraťte se na IT podporu na svém pracovišti.
Jestliže jste přidali do webové aplikace Outlook sdílenou schránku dle Trvalé přidání sdílené poštovní schránky do Outlooku na webu, postupujete při změně odesílatele následovně:
Související služba
Microsoft Outlook Sdílené schránky
Návody
- Blokované a potenciálně nebezpečné typy příloh
- Import certifikátů do Outlooku
- Jak sdílet a přidávat kalendáře v O365
- Jak zarezervovat místnost či zařízení
- Jednorázové otevření sdílené schránky ve webovém Outlooku
- Nastavení účtu Microsoft 365 v MS Outlooku na pracovním počítači
- Odeslání z Outlooku z adresy sdílené schránky
- Odeslání z webového Outlooku z adresy připojeného sdíleného mailboxu
- Podepisování e-mailu v Outlooku pro Android
- Přidání sdílené schránky do Outlooku na Androidu a iOS
- Připojení sdílené schránky do Outlooku 2016 pro uživatele s osobním účtem O365 nepřipojeným do Outlooku
- Připojení sdílené schránky do Outlooku 2016 pro uživatele s osobním účtem O365 připojeným do Outlooku
- Připojení sdílené schránky přes IMAP (Thunderbird apod.)
- Schránky/kalendáře pro rezervaci místností a vybavení
- Souhrnné zobrazení různých kalendářů
- Šifrování a podepisování pošty v Outlooku
- Trvalé přidání sdílené poštovní schránky ve webovém Outlooku