Microsoft Outlook


Návod: Jak zarezervovat místnost či zařízení?

Rezervovat místnost či zařízení (vybavení) můžete z Outlooku nainstalovaného na počítači (desktopového) nebo Outlooku webové aplikaci.

Desktopový Outlook

1
Vytvoříte novou Schůzku a pokud budete rezervovat místnost kliknete na pole Místo.

Pozn.: U rezervace zařízení přidáte požadované zařízení do povinných účastníků.

 

2
Vyhledáte a zvolíte požadovanou místnost.

3
Po přidání místnosti se daná místnost zobrazí kromě pole Místo i v poli Povinní účastníci. Jakmile máte nastavené všechny náležitosti schůzky (například pozvané ostatní účastníky, obsah schůzky), klikněte na Poslat.

Webový Outlook

1
Po otevření Outlooku zvolíte Kalendář, následně Nová událost, možnost Hledat místnost nebo místo a Procházet prostřednictvím Vyhledávače místností.

2
Vyberte místnost.

3
Místnost se přidá do pole Hledat místnost nebo místo, upravíte náležitosti události a odešlete.

Po odeslání pozvánky na schůzku Vám dorazí mail ohledně přijetí či nepřijetí rezervace. Pokud zpráva obsahuje text:

  • Vaše žádost byla přijata a čeká na schválení. – Žádost o rezervaci byla odeslána, ale čekáte na potvrzení správce místnosti/zařízení (delegáta).
  • Vaše žádost o schůzku byla zamítnuta. – Nemáte oprávnění na rezervaci nebo delegát zamítl požadavek na rezervaci.
  • Vaše žádost byla přijata – Žádost o rezervaci byla přijata. Kontrolu můžete provést nahlédnutím na stav účastníků.

Pokyny pro delegáta místnosti/vybavení

1
Po rezervaci místnosti či vybavení obdržíte pozvánku na schůzku a pouze schválíte nebo odmítnete rezervaci.

2
Pro ruční vložení události do kalendáře stačí kalendář místnosti/vybavení přidat a upravovat dle potřeby. U jednotlivých rezervací vidíte organizátora (žadatele o rezervaci) události.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.