Zvýšení limitu schůzek z 300 na 1000 účastníků
Nově je možné pořádat schůzky až pro 1000 aktivních účastníků. Nejsou svými možnostmi nijak omezeni, stejně jako doposud může každý účastník zapnout mikrofon a hovořit, používat chat, reakce či sdílet obsah. Pro tyto schůzky je však potřeba mít licenci A3, kterou si jednoduše zakliknete u sebe v INETu. Mrkněte se i na další jednotlivé limity v Teams.
Co říkají studenti na vaše lekce? Zjistěte jejich zpětnou vazbu
Abyste jako vyučující mohli svou výuku zlepšit, je důležitá mít od studentů především zpětnou vazbu. V týmu typu třída tak můžete využít novou aplikaci Reflect, která sbírá právě názory studentů přímo po skončené hodině.
A jak si ji přidat? Jednoduše přes Novou konverzaci v týmu, kde kliknete na tři tečky (Rozšíření zpráv) a zadáte Reflect. Pak už jen zvolíte požadovanou otázku a pošlete.
Zkraťte si URL u formuláře
Děsí vás pří sdílení URL odkazu formuláře nebo kvízu jeho délka? Už nemusí. Při sdílení je totiž nově k dispozici zatrhnutí Zkrácení adresy ULR. Více informací najdete v návodu tady.
TIP
Na univerzitě máme vlastní univerzální zkracovač dlouhých URL adres, který je k dispozici v Portálu a vytváří zkrácené podoby ve formátu https://muni.cz/go/_zkratka_.
Využijte možnost „Zadání“ přímo do kalendáře
Používáte funkci Zadání v týmu při práci se studenty? Oceníte novinku, díky které můžete přidat toto Zadání i jako událost do kalendářů studentů. A to buď jako Zadání se vším všudy, nebo jako připomenutí, že mají práci/úkol odevzdat.
MS Teams – pro online práci a studium