Uživatelská podpora

Zdroje informací

Množství informací k informačním a komunikačním službám na Masarykově univerzitě naleznete v katalogu služeb, který poskytuje ke službám mj. i návody a technickou dokumentaci.

IT podpora studentů

Pokud se vám nedaří váš problém vyřešit, na Masarykově univerzitě je spousta odborníků, kteří vám rádi poradí. Studenti se mohou obracet na univerzitní IT ServiceDesk, který funguje v režimu 24/7/365.

IT podpora zaměstnanců

Pro zaměstnance Masarykovy univerzity je uživatelská podpora řešena nejprve prostřednictvím IT oddělení jejich fakult či pracovišť. Nepřetržitě fungující IT ServiceDesk pak funguje pro eskalaci, podporu mimo pracovní dobu lokálních IT center a řešení komplexnějších problémů.

IT podpora pro informační systémy

Podporu a provoz klíčových informačních systémů IS, INET a MAGION zajišťují na univerzitě dedikované skupiny. V případě dotazů a problémů, které se přímo vztahují k těmto informačním systémům, kontaktujte příslušnou podporu, IS techniky nebo iHelp.

Další informace

Callcentrum

V případě, že se chcete dozvědět úřední informace (otevírací hodiny, dny otevřených dveří, čísla účtů, kontaktní body atd.), využijte Callcentrum.

Vzdálená pomoc

Některá pracoviště nabízí i podporu prostřednictvím vzdáleného zásahu technika na vašem počítači. Pokud se domluvíte na tomto postupu, stránka Vzdálená podpora vás provede prvotním nastavením.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.