IT ServiceDesk
IT podpora je zajištěna lokálně na fakultách a pracovištích příslušnými IT centry. Centrálním kontaktním bodem IT podpory je IT ServiceDesk na MUNI, který přímo řeší či deleguje vaše požadavky na příslušné odborníky, a to každý pracovní den od 7:00 do 19:00. Před kontaktováním ServiceDesku se však zkuste podívat, zda váš požadavek neřeší web IT MUNI.
#1 Hledejte na IT MUNI
Chcete získat informace o IT službách poskytovaných na Masarykově univerzitě? Prohlédněte si jejich popis včetně návodů na IT MUNI. Můžete použít i vyhledávání v záhlaví stránky.
#2 Kontaktujte lokální IT podporu
Nedozvěděli jste se to, co jste hledali v katalogu služeb? Máte technický problém, který vyžaduje zásah technika? Kontaktujte IT podporu přímo na vaší fakultě či pracovišti.
#3 Kontaktujte IT ServiceDesk
Lokální IT podpora není k dispozici, nebo neumí požadavek vyřešit? Je po zavírací době? Od toho tu je IT ServiceDesk, který vám pomůže IT problém vyřešit nebo delegovat na příslušné odborníky.