IT Helpdesk


IT podpora je zajištěna lokálně na fakultách a pracovištích příslušnými IT centry. Centrálním kontaktním bodem IT podpory je IT Helpdesk na MUNI, který přímo řeší či deleguje vaše požadavky na příslušné odborníky, a to každý pracovní den od 7:00 do 19:00. Před kontaktováním helpdesku se však zkuste podívat, zda váš požadavek neřeší katalog služeb MU.

 

#1 Hledejte v katalogu IT služeb

Chcete získat informace o IT službách poskytovaných na Masarykově univerzitě? Prohlédněte si jejich popis včetně návodů v katalogu IT služeb. Můžete použít i vyhledávání v záhlaví stránky.


 

#2 Kontaktujte lokální IT podporu

Nedozvěděli jste se to, co jste hledali v katalogu služeb? Máte technický problém, který vyžaduje zásah technika? Kontaktujte IT podporu přímo na vaší fakultě či pracovišti.


 

#3 Kontaktujte IT Helpdesk

Lokální IT podpora není k dispozici, nebo neumí požadavek vyřešit? Je po zavírací době? Od toho tu je IT Helpdesk, který vám pomůže IT problém vyřešit nebo delegovat na příslušné odborníky.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.