IT Helpdesk


IT podpora je zajištěna lokálně na fakultách a pracovištích příslušnými IT centry. Centrálním kontaktním bodem IT podpory je IT Helpdesk na MUNI, který přímo řeší či deleguje vaše požadavky na příslušné odborníky, a to 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Před kontaktováním helpdesku se však zkuste podívat, zda váš požadavek neřeší katalog služeb MU.

 

Katalog IT služeb

KROK #1
Čerpejte informace z katalogu IT služeb

Chcete získat informace o IT službách poskytovaných na Masarykově univerzitě? Prohlédněte si jejich popis včetně návodů v katalogu IT služeb.

 

IT centra na MU

KROK #2
Kontaktujte lokální IT podporu

Nedozvěděli jste se to, co jste hledali v katalogu služeb? Máte technický problém, který vyžaduje zásah technika? Kontaktujte IT podporu přímo na vaší fakultě či pracovišti.

 

IT Helpdesk

KROK #3
Kontaktujte IT Helpdesk

Lokální IT podpora není k dispozici, nebo neumí požadavek vyřešit? Je po zavírací době? Od toho tu je IT Helpdesk s nepřetržitým provozem, který vám pomůže IT problém vyřešit nebo alespoň delegovat na příslušné odborníky.

 

KONTAKTOVAT HELPDESK

Určeno pro
student, zaměstnanec

Dostupnost
24/7


Ústav výpočetní techniky Masarykovy univerzity
+420 549 49 7722
helpdesk@ics.muni.cz


Našli jste chybné/neúplné informace?
Pomozte nám zlepšit kvalitu obsahu

 

Používáte starou verzi internetového prohlížeče, která již není podporována. Je možné, že některé aplikace nebudou zobrazeny správně, některé funkčnosti nebudou dostupné, případně budou dostupné v omezeném rozsahu.