IT Helpdesk

IT podpora je zajištěna lokálně na fakultách a pracovištích příslušnými IT centry. Centrálním kontaktním bodem IT podpory je IT Helpdesk na MUNI, který přímo řeší či deleguje vaše požadavky na příslušné odborníky, a to 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Před kontaktováním helpdesku se však zkuste podívat, zda váš požadavek neřeší katalog služeb MU.

 

#1 Hledejte v katalogu IT služeb

Chcete získat informace o IT službách poskytovaných na Masarykově univerzitě? Prohlédněte si jejich popis včetně návodů v katalogu IT služeb. Můžete použít i vyhledávání v záhlaví stránky.


 

#2 Kontaktujte lokální IT podporu

Nedozvěděli jste se to, co jste hledali v katalogu služeb? Máte technický problém, který vyžaduje zásah technika? Kontaktujte IT podporu přímo na vaší fakultě či pracovišti.


 

#3 Kontaktujte IT Helpdesk

Lokální IT podpora není k dispozici, nebo neumí požadavek vyřešit? Je po zavírací době? Od toho tu je IT Helpdesk s nepřetržitým provozem, který vám pomůže IT problém vyřešit nebo alespoň delegovat na příslušné odborníky.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.