IT Helpdesk


IT podpora je zajištěna lokálně na fakultách a pracovištích příslušnými IT centry. Centrálním kontaktním bodem IT podpory je IT Helpdesk na MUNI, který přímo řeší či deleguje vaše požadavky na příslušné odborníky, a to 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Před kontaktováním helpdesku se však zkuste podívat, zda váš požadavek neřeší katalog služeb MU.

 

Katalog IT služeb

KROK #1
Čerpejte informace z katalogu IT služeb

Chcete získat informace o IT službách poskytovaných na Masarykově univerzitě? Prohlédněte si jejich popis včetně návodů v katalogu IT služeb.

 

IT centra na MU

KROK #2
Kontaktujte lokální IT podporu

Nedozvěděli jste se to, co jste hledali v katalogu služeb? Máte technický problém, který vyžaduje zásah technika? Kontaktujte IT podporu přímo na vaší fakultě či pracovišti.

 

IT Helpdesk

KROK #3
Kontaktujte IT Helpdesk

Lokální IT podpora není k dispozici, nebo neumí požadavek vyřešit? Je po zavírací době? Od toho tu je IT Helpdesk s nepřetržitým provozem, který vám pomůže IT problém vyřešit nebo alespoň delegovat na příslušné odborníky.

 

KONTAKTOVAT HELPDESK

Určeno pro
student, zaměstnanec

Dostupnost
24/7


Ústav výpočetní techniky Masarykovy univerzity
+420 549 49 7722
helpdesk@ics.muni.cz

Používáte starou verzi internetového prohlížeče, která již není podporována. Je možné, že některé aplikace nebudou zobrazeny správně, některé funkčnosti nebudou dostupné, případně budou dostupné v omezeném rozsahu.