FF Pevná telefonie

Zaměstnancům FF MU poskytuje CIT možnost zřízení vlastní telefonní klapky, kterou lze používat za pomocí drátového nebo bezdrátového telefonu. V případě potřeby je možné hovory přesměrovávat na mobilní číslo.

Pořízení telefonu

  • Nové drátové telefonní přístroje pořízené z fakultních zdrojů dodávají uživatelům FF zaměstnanci CIT při zřízení klapky nebo výměnou za nefunkční kus. 
  • Bezdrátové analogové telefonní přístroje si mohou hospodářská střediska koupit sama na své náklady. 
  • Požadavky na telefonii podávejte prostřednictvím formuláře.

Přesměrování hovorů na mobilní telefonní číslo

Svou telefonní klapku si můžete sami přesměrovat na mobilní telefon. Náklady na přesměrovaný hovor hradí vaše hospodářské středisko.

Nastavení přesměrování hovorů na mobilní telefonní číslo

Přejděte do přehledu svých telefonů v Inet MU a u své klapky ve sloupečku „Přesměrování“ uvidíte aktuální stav přesměrování. Ikonkou „plus“ vytvoříte nové přesměrování, „tužkou“ upravíte některé stávající, rozsvícením nebo zhasnutím „žárovky“ přesměrování aktivujete nebo deaktivujete.

Přesměrování se provádí pomocí tzv. profilů, kterých můžete mít více. Každý profil má svůj název a může mít nastaveno i více telefonních čísel, na která se postupně po uvedené době přesměrovává.

Příklad 1: Máte na telefonu jen jednu klapku a chcete si nastavit okamžité přesměrování.

Vytvořte (plus) nebo upravte stávající (tužka) přesměrování, zadejte české telefonní číslo (9 číslic) a zatrhněte „Aktivovat“. Potvrďte tlačítkem „Uložit“.

Příklad 2: Máte více klapek na telefonu, Vaše klapka není hlavní a chcete si nastavit přesměrování.

Vaše klapka je prvním profilem nasměrována na společný telefon s klapkou kolegy, místnosti nebo zastávané funkce. Tento profil neměňte ani nemažte pro pozdější použití. Vytvořte si nový profil (ikona „tužky“, „Další nastavení“, „Přidat nový profil“). Zadejte libovolný název pro profil (např. „mobil“), české telefonní číslo (9 číslic) a délku vyzvánění (30–59 sekund). Potvrďte „Uložit“ a ještě jednou „Uložit změny do ústředny“. U aktivního profilu se zobrazuje ikona žluté žárovky.

Příklad 3: Chcete, aby nejdříve zvonil pevný telefon a po chvíli se hovor přesměroval na mobilní telefon.

Na stránce s tabulkou přesměrování pro klapku (ikonka „tužky“ a případně tlačítko „Další nastavení“) přidejte nový profil, dejte mu libovolný název (např. „tel+mobil“). Do prvního telefonního čísla zadejte svou vlastní klapku (4 číslice) nebo klapku společného telefonu. Délka vyzvánění se osvědčila asi na 8 sekund. Tlačítkem „Přidat přesměrování“ zobrazte další políčka. Do druhého políčka pro telefon zadejte české telefonní číslo mobilního telefonu (9 číslic) a délku vyzvánění (30–59 sekund). Potvrďte „Uložit“ a ještě jednou „Uložit změny do ústředny“. U aktivního profilu se zobrazuje ikona žluté žárovky.

Doporučení

  • Nepřesměrovávejte své hovory na čísla jiných osob, které s tímto nesouhlasí.
  • Přesměrování má smysl na jedno nebo nejvýše dvě čísla. Trpělivost volajících je kolem půl minuty zvonění.
  • K dispozici je kompletní manuál pro přesměrování, případně nám můžete napsat požadavek.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.