Návod: Připojení složky ze SharePoint do OneDrive v PC
Složky z úložného prostoru v Teams či SharePointu lze napojit do aplikace OneDrive v PC a mít tak k nim přístup i přes Průzkumník Windows a nejen přes webové rozhraní.
1
V aplikaci Teams či webovém rozhraní SharePoint vyberte knihovnu dokumentů či konkrétní složku a klikněte na tlačítko Synchronizovat (v případě menšího rozlišení obrazovky může být tato nabídka skrytá pod třemi tečkami v pravé části menu).
Pozor: Doporučujeme využívat funkci Synchronizovat a nikoliv Přidat zástupce na OneDrive. Jak název napovídá, funkce Synchronizovat se stará o automatickou synchronizaci mezi daty na SharePointu a vaším OneDrive na PC. Funkce Přidat zástupce na OneDrive jen přidá zástupce vybrané složky ze SharePointu do vašeho OneDrive. Použití obou funkcí zároveň dochází ke konfliktu a OneDrive ohlásí chybu.
Jak odstranit chybu při konfiguraci synchronizace složky
1
V Průzkumníku Windows vyhledejte položku OneDrive - MUNI a najděte složku, ze které jste přidali zástupce (má v ikoně malý obrázek řetězu).
1
Pro odpojení složky z Teams či SharePointu, kterou již nechcete synchronizovat, otevřete aplikaci OneDrive. Ta se nachází v pravém dolním rohu obrazovky a má ikonu modrého mraku.