Oddělení informačních a komunikačních technologií SCI

Vážené kolegyně, vážení kolegové,

rádi bychom Vám představili naší práci za uplynulý rok 2022. Mezi hlavní cíle roku 2022 OIKT patřily následující body:

  • Výměna 2x SMART Boardů v Aule PřF za dotykové TV
  • Zřízení výpočetního virtuálního serveru pro Ústav matematiky
  • Ostrý provoz portal.muni.cz
  • Centrální správa - navázaná spolupráce s CIT Ústřední knihovna PřF
  • Information security policy - HR AWARD - sepsání politik o bezpečnosti IT
  • Zprovoznění přístupů do budov prostřednictvím zaměstnaneckých či ISIC karet pro zaměstnance a studenty - automaticky plnění skupiny z IS MUNI. Spolupráce s FI a SB PřF
  • Pořízení nových čteček čárových kódů kvůli evidenci majetku. Zprovoznění, testování a distribuce do cílových pracovišť
  • Implementace tiskového řešení MyQ děkanátu v lokalitách Kotlářská a UKB (pořízení nové multifunkční tiskárny)
  • Výběrové řízení na obnovu ESET licence pro některá střediska MUNI
  • IC2 - nová učebna namísto bývalého internetového klubu pro výuku předmětu Multimédia ve výuce.
  • Pořízení 5x FDM 3D tiskáren a 1x SLA 3D tiskárna
  • Participace na Projektu NPO SC A2 - Rozvoj v oblasti distanční výuky, online výuky a blended learning - e-learning 3D tisk
  • Participace na Projektu NPO SC A2 - Rozvoj v oblasti distanční výuky, online výuky a blended learning - e-learning střih videa
  • Převod studijních katalogů do nového designu
  • Příprava dat z ISu na analýzu závislosti TSP a obor. testů na úspěšnosti studia po prvním roce
  • Dokončení migrace stávajících poštovních schránek do o365 a převod pošty do o365 - součinnost UKB
  • 3D tisk reklamních materiálů MjUNI a na vánoční večírek PřF MU
  • Aktivní účast na Noci vědců (workshop)
  • Migrace IT techniky v zasedacích místnostech do centrální správy
  • Zveřejňování pravidelných zpráv z oddělení na webu OIKT a v Portále MU
  • Instalace AV techniky a změna organizace v horní zasedací místnosti na Kotlářské
  • Začátek seriálu „Víte, že…“ – informace k Portálu
  • Vytvoření průvodce doporučeného nastavení počítače pro nově nastupující zaměstnance
  • Předání zkušeností ve Valencii v rámci programu Erasmus+
  • Sjednocení emailových aliasů jednotlivých Správců IT a integrace do Rychlých kontaktů na webu
  • Spolupráce na vývoji aplikace Adaptační proces v Inetu
  • Školení k nahrávacímu studiu pro odd. Vnější vztahy, komunikace a marketing
  • Konfigurace online kamery v ptačí budce pro Botanickou zahradu se zvýšeným síťovým zabezpečením, konzultace s CSIRT, nastaveni streamování přes dvě platformy
  • Zajištěni montáže/instalace nového serveru pro přístupový systém DUHA + UTP nová kabeláž k serveru
  • Zvýšení bezpečnosti sítě zavedením nových pravidel přístupu na 3 segmenty síti MU
  • Montáž/instalace nových UPS (Budova 7, Budova 2, Budova 3)
  • Koordinace instalace TexLive na web server pro tvorbu fakultního rozvrhu
  • Vylepšení pokrytí Wi-Fi signálu v budově 8 - monitoring a analýza signálu - spolupráce s ÚVT a Ing. Billem z ÚMS
  • Nastavení stavových e-mailu pro kontinuální servis a objednávku toneru multifunkčních tiskáren, které nespadají pod servis RICOH

Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.