Oddělení informačních a komunikačních technologií SCI
Vážené kolegyně, vážení kolegové,
rádi bychom Vám představili naší práci za uplynulý rok 2022. Mezi hlavní cíle roku 2022 OIKT patřily následující body:
- Výměna 2x SMART Boardů v Aule PřF za dotykové TV
- Zřízení výpočetního virtuálního serveru pro Ústav matematiky
- Ostrý provoz portal.muni.cz
- Centrální správa - navázaná spolupráce s CIT Ústřední knihovna PřF
- Information security policy - HR AWARD - sepsání politik o bezpečnosti IT
- Zprovoznění přístupů do budov prostřednictvím zaměstnaneckých či ISIC karet pro zaměstnance a studenty - automaticky plnění skupiny z IS MUNI. Spolupráce s FI a SB PřF
- Pořízení nových čteček čárových kódů kvůli evidenci majetku. Zprovoznění, testování a distribuce do cílových pracovišť
- Implementace tiskového řešení MyQ děkanátu v lokalitách Kotlářská a UKB (pořízení nové multifunkční tiskárny)
- Výběrové řízení na obnovu ESET licence pro některá střediska MUNI
- IC2 - nová učebna namísto bývalého internetového klubu pro výuku předmětu Multimédia ve výuce.
- Pořízení 5x FDM 3D tiskáren a 1x SLA 3D tiskárna
- Participace na Projektu NPO SC A2 - Rozvoj v oblasti distanční výuky, online výuky a blended learning - e-learning 3D tisk
- Participace na Projektu NPO SC A2 - Rozvoj v oblasti distanční výuky, online výuky a blended learning - e-learning střih videa
- Převod studijních katalogů do nového designu
- Příprava dat z ISu na analýzu závislosti TSP a obor. testů na úspěšnosti studia po prvním roce
- Dokončení migrace stávajících poštovních schránek do o365 a převod pošty do o365 - součinnost UKB
- 3D tisk reklamních materiálů MjUNI a na vánoční večírek PřF MU
- Aktivní účast na Noci vědců (workshop)
- Migrace IT techniky v zasedacích místnostech do centrální správy
- Zveřejňování pravidelných zpráv z oddělení na webu OIKT a v Portále MU
- Instalace AV techniky a změna organizace v horní zasedací místnosti na Kotlářské
- Začátek seriálu „Víte, že…“ – informace k Portálu
- Vytvoření průvodce doporučeného nastavení počítače pro nově nastupující zaměstnance
- Předání zkušeností ve Valencii v rámci programu Erasmus+
- Sjednocení emailových aliasů jednotlivých Správců IT a integrace do Rychlých kontaktů na webu
- Spolupráce na vývoji aplikace Adaptační proces v Inetu
- Školení k nahrávacímu studiu pro odd. Vnější vztahy, komunikace a marketing
- Konfigurace online kamery v ptačí budce pro Botanickou zahradu se zvýšeným síťovým zabezpečením, konzultace s CSIRT, nastaveni streamování přes dvě platformy
- Zajištěni montáže/instalace nového serveru pro přístupový systém DUHA + UTP nová kabeláž k serveru
- Zvýšení bezpečnosti sítě zavedením nových pravidel přístupu na 3 segmenty síti MU
- Montáž/instalace nových UPS (Budova 7, Budova 2, Budova 3)
- Koordinace instalace TexLive na web server pro tvorbu fakultního rozvrhu
- Vylepšení pokrytí Wi-Fi signálu v budově 8 - monitoring a analýza signálu - spolupráce s ÚVT a Ing. Billem z ÚMS
- Nastavení stavových e-mailu pro kontinuální servis a objednávku toneru multifunkčních tiskáren, které nespadají pod servis RICOH