Postup pro uživatele, který nezná své UČO nebo heslo
Zaměstnanec nebo student s aktivním vztahem k univerzitě
Zaměstnanec nebo student s aktivním vztahem k univerzitě použije zde uvedený postup, konkrétně:
- zaměstnanec kontaktuje správce práv,
- student kontaktuje studijní oddělení své fakulty.
Nový student (před zápisem) obdrží své UČO a heslo po zápisu. Pokud jste údaje neobdrželi nebo je ztratili, kontaktujte studiní oddělení své fakulty. |
Zaměstnanec nebo student s aktivním vztahem k univerzitě by něměl používat sponzorovaný účet. |
Bývalý student
Bývalý student použije zde uvedený postup.
Zároveň je nutné, aby bývalý student požádal zaměstnance Masarykovy univerzity o kontrolu, zda je možné UČO takového studenta najít v Perun IdM. Pokud učo není v aplikaci dohledatelné, zaměstnanec zašle žádost o aktivaci skrze formulář, konkrétně vybere možnost „přístup pro osobou se vztahem k MUNI v minulosti“.
Pokud žádný z uvedených způsobů není možné použít, pokračujte do sekce Další případy.
Další případy
Pokud není možné použít žádný z výše uvedených postupů, požádejte zaměstnance univerzity o vytvoření účtu pro hosta, tzv. sponzorovaného účtu (viz návod).
Není možné aktivovat účet bývalého zaměstnance (který není zároveň bývalým studentem). |