Postup pro uživatele, který nezná své UČO nebo heslo

Zaměstnanec nebo student s aktivním vztahem k univerzitě

Zaměstnanec nebo student s aktivním vztahem k univerzitě použije zde uvedený postup, konkrétně:

  1. zaměstnanec kontaktuje správce práv,
  2. student kontaktuje studijní oddělení své fakulty.
 

Nový student (před zápisem) obdrží své UČO a heslo po zápisu. Pokud jste údaje neobdrželi nebo je ztratili, kontaktujte studiní oddělení své fakulty.

 

Zaměstnanec nebo student s aktivním vztahem k univerzitě by něměl používat sponzorovaný účet.

Bývalý student

Bývalý student použije zde uvedený postup.

Zároveň je nutné, aby bývalý student požádal zaměstnance Masarykovy univerzity o kontrolu, zda je možné UČO takového studenta najít v Perun IdM. Pokud učo není v aplikaci dohledatelné, zaměstnanec zašle žádost o aktivaci skrze formulář, konkrétně vybere možnost „přístup pro osobou se vztahem k MUNI v minulosti“.

Pokud žádný z uvedených způsobů není možné použít, pokračujte do sekce Další případy.

Uživatel, který byl v minulosti hostem univerzity, uživatel tzv. sponzorovaného účtu

Požádejte zaměstnance univerzity, aby našel váš účet v Perun IdM a pro aktivaci účtu jej sponzoroval (viz návod).

Další případy

Pokud není možné použít žádný z výše uvedených postupů, požádejte zaměstnance univerzity o vytvoření účtu pro hosta, tzv. sponzorovaného účtu (viz návod).

 

Není možné aktivovat účet bývalého zaměstnance (který není zároveň bývalým studentem).

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.