Správa a přístup k archivním kurzům v ELFu
Pokud potřebujete zkontrolovat materiály z předchozích semestrů nebo využít starší obsah pro výuku nebo se inspirovat strukturou dřívějších kurzů, archivní verze vám mohou poskytnout cenné informace.
Před začátkem výuky, při níž budete pracovat s MS Teams, je potřeba provést několik nastavení na straně uživatele. Poradíme vám, o která nastavení se jedná a kde je najdete.
Na počítači v učebně je nutné před první výukou aktualizovat MS Teams, pokud s ním během výuky chcete pracovat – tlačítko pro aktualizaci se objeví v horní liště, přibližně minutu po zapnutí Teams (viz obrázek č. 1).
Po aktualizaci ještě nezapomeňte zkontrolovat výstupní a vstupní zařízení v nastavení Teams, aby vám mikrofony a zvuk fungovaly, jak potřebujete. Tuto kontrolu je důležité provést vždy, když vyučujete v jiné učebně, protože v některých učebnách jsou jiná zařízení, než které máte nastavená v uživatelském účtu z předchozí učebny. Níže přikládáme screenshot vyznačující sekci s nastavením těchto zařízení (obrázek č. 2).
Která zařízení musí být v dané učebně nastavena, najdete na tištěném návodu přímo v učebně (na učitelském stole).
Pokud potřebujete zkontrolovat materiály z předchozích semestrů nebo využít starší obsah pro výuku nebo se inspirovat strukturou dřívějších kurzů, archivní verze vám mohou poskytnout cenné informace.
Blok „Postup plnění“ vizuálně znázorňuje, které aktivity již studující splnili, které nesplnili včas a které je teprve čekají.