Vážení zaměstnanci,
v důsledku poruchy telefonní ústředny byly uživatelům zasílány duplicitní notifikace o zmeškaných hovorech. Opravu vyřešil dodavatel reloadem ústředny, což opravilo čas, ale způsobilo zapomenutí uživatelského přesměrování hovorů (pomocí *21). Správcem nastavené přesměrování přímo v ústředně zůstalo zachováno.
Žádali jste o přesměrování klapky formulářem? Nic se neděje, přesměrování Vám funguje i nadále.
https://it.muni.cz/sluzby/pevna-telefonie/phil#presmerovani-spravcem
Nastavili jste si přesměrování sami? Je třeba nastavit toto znovu. Z pevného telefonu v kanceláři vytočte:
*21*XXXX# - pro přesměrování všech hovorů na klapku XXXX
*22#0YYYYYYYYY# - pro přesměrování na mobilní telefon YYYYYYYYY
Za způsobené problémy se omlouváme.