FF Pevná telefonie

Zaměstnancům FF MU poskytuje CIT možnost zřízení vlastní telefonní klapky, kterou lze používat za pomocí drátového nebo bezdrátového telefonu. V případě potřeby je možné hovory přesměrovávat na mobilní číslo.

Pořízení telefonu

  • Nové drátové telefonní přístroje pořízené z fakultních zdrojů dodávají uživatelům FF zaměstnanci CIT při zřízení klapky nebo výměnou za nefunkční kus. 
  • Bezdrátové analogové telefonní přístroje si mohou hospodářská střediska koupit sama na své náklady. 
  • Požadavky na telefonii podávejte prostřednictvím formuláře.

Přesměrování hovorů na mobilní telefonní číslo

Svou klapku si můžete nechat přesměrovat na svůj mobilní telefon. Náklady na přesměrovaný hovor hradí vaše hospodářské středisko. Po ukončení přesměrování budou hovory směrovány zpátky na původní pevný telefon. 

Přesměrování správcem (univerzální řešení)

  • Požádejte o zapnutí nebo vypnutí přesměrování správce telefonie pomocí formuláře. 
  • Pokud máte více klapek, například osobní a pro funkci, uveďte je. Každá klapka může mít jiné přesměrování. 
  • Je možné navíc požádat o odložené přesměrování. Hovor chvíli zvoní na klapce (osvědčilo se 8 sekund) a poté se přesměruje na mobilní číslo. 
  • Požadavek ručně zpracuje pracovník ÚVT obvykle do druhého dne. 
  • Přesměrování správcem si můžete na svém pevném telefonu sami vypnout vytočením #10# a opětovně zapnout vytočením *10*1#. 
    (Pokud máte na telefonu více klapek, tak vypnutí funguje pouze u primární, tedy u té, kterou vidíte jako volajícího, když si z něj zavoláte na mobilní telefon.) 

Uživatelské přesměrování (pro náročnější)

  • Umožňuje uživatelem řídit zapnutí, vypnutí i změnu přesměrovaného čísla. 
  • Nastavuje si uživatel sám osobně na svém pevném telefonu. Správci telefonie toto přesměrování nenastavují ani nevypínají. 
  • Pokud je na telefonu více klapek, tak funguje pouze u primární klapky, tj. té, jejíž číslo vidíte jako volajícího, když si z pevného telefonu zavoláte na mobilní telefon. 
  • Funguje pouze pro klapky, které dosud nebyly přesměrovány správcem.  Přesměrování správcem vytváří klapce profil pro přesměrování, který ovšem můžeme na žádost uživatele nechat zrušit, a tím uživatelské přesměrování umožnit. 
  • Nastavení přesměrování se zapne na pevném telefonu vytočením *22#0xxxxxxxxx#, kde xxxxxxxxx je devítimístné české číslo mobilního telefonu. Změna se projeví okamžitě. 
  • Zrušení přesměrování se provede vytočením #22#. 
  • Podrobný návod ÚVT: Přesměrování volání na externí číslo 

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.