Návod: Vydání osobního kvalifikovaného certifikátu
1
V systému INET v aplikaci Osobní certifikáty kliknětě na tlačítko Požádat o nový certifikát.
2
V detailu žádosti o nový certifikát zvolte typ certifikátu kvalifikovaný a klikněte na tlačítko Předat žádost ke schválení.
3
Po předání žádosti dojde k přesměrování na stránku remsig.cesnet.cz, kde je nutné nastavit heslo pro certifikát.
5
Po potvrzení bezpečného zaznamenání PUK dojde opět k přesměrování do INETu a žádost je předána ke schválení schvalovateli na daném hospodářském středisku.
6
Po schválení žádosti vám budou na e-mail zaslány instrukce, jak se ověřit u certifikační autority PostSignum.
Po ověření u PostSignum se nový certifikát automaticky importuje do INETu, na pokyny zasílané certifikační autoritou (PostSignum) není nutno reagovat.
Nový certifikát je platný po dobu jednoho roku. Před koncem platnosti je uživatel upozorněn a má možnost si certifikát prodloužit, kdy již není nutné provádět nové ověření u PostSignum.
Pro práci s certifikátem mimo INET je potřeba nainstalovat virtuální token.
Návody
- Hromadné podepisování dokumentů v INET MU
- Importu certifikátů do Outlooku
- Instalace virtuálního tokenu pro Windows
- Kvalifikované elektronické podpisy pomocí kvalifikovaného certifikátu
- Podepisování e-mailu v Outlooku pro Android
- Prodloužení osobního kvalifikovaného certifikátu
- Šifrování a podepisování pošty v Outlooku
- Vydání osobního certifikátu pro podepisování elektronické pošty (CESNET TCS)