Osobní certifikáty


Návod: Vydání osobního kvalifikovaného certifikátu

1
V systému INET v aplikaci Osobní certifikáty kliknětě na tlačítko Požádat o nový certifikát.

2
V detailu žádosti o nový certifikát zvolte typ certifikátu kvalifikovaný a klikněte na tlačítko Předat žádost ke schválení.

3
Po předání žádosti dojde k přesměrování na stránku remsig.cesnet.cz, kde je nutné nastavit heslo pro certifikát.

4
Po nastavení hesla se zobrazí kód PUK sloužící k resetování hesla. Ten je nutno bezpečně uchovat.

5
Po potvrzení bezpečného zaznamenání PUK dojde opět k přesměrování do INETu a žádost je předána ke schválení schvalovateli na daném hospodářském středisku.

6
Po schválení žádosti vám budou na e-mail zaslány instrukce, jak se ověřit u certifikační autority PostSignum.

Po ověření u PostSignum se nový certifikát automaticky importuje do INETu, na pokyny zasílané certifikační autoritou (PostSignum) není nutno reagovat.

Nový certifikát je platný po dobu jednoho roku. Před koncem platnosti je uživatel upozorněn a má možnost si certifikát prodloužit, kdy již není nutné provádět nové ověření u PostSignum.

Pro práci s certifikátem mimo INET je potřeba nainstalovat virtuální token.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.