Nelze ověřit uživatele


Pokud vám bankovník po přiložení karty oznámí hlášku Nelze ověřit uživatele znamená to, že nemáte aktivovaný popř. i aktivní účet SUPO. Aktivaci účtu provedete následovně:

1
Přihlaste se do INETu svým uživatelským jménem (UČO) a heslem (primární heslo)

V sekci Ekonomika a účetnictví klepněte na položku SUPO

2
V sekci SUPO účet osoby klepněte na Souhlas klienta s podmínkami provozování systému SUPO MU

Po potvrzení souhlasu máte pouze aktivovaný účet SUPO. Abyste měli účet také aktivní, musíte jej dobít částkou minimálně 100 Kč (v bankovníku) nebo 50 Kč (převodem na účet).

Pro zaměstnance je možná aktivace uzavřením dohody o poukazování části mzdy.

Více podrobnějších informací o SUPO naleznete v INETu.

Od aktivace SUPO účtu může uplynout až 15 minut než je tato informace nahrána na bankovník. Pokud ani po uplynutí této doby se nelze přihlásit na bankovník, kontaktujte prosím IT ServiceDesk.