Aktualizace: Nyní se může technik připojit k Vašemu PC na dálku pomocí aplikace AnyDesk.
Naše techniky můžete kontaktovat i v případě, že máte problémy s technikou při práci z domova – mohou se v případě potřeby na dálku připojit k vašemu počítači a problém vyřešit ve spolupráci s vámi.
První krok – zaslání požadavku
Kontaktovat nás můžete jako vždy e-mailem na cit@phil.muni.cz nebo pomocí požadavkového formuláře.
Do požadavku je vhodné uvést, zda se jedná o:
- pracovní notebook připojený z domu,
- soukromý notebook nebo počítač, používaný pro práci z domova,
- počítač v kanceláři.
Rychlejšího řešení docílíte také uvedením čísla mobilního telefonu, na němž vás technik může kontaktovat.
Druhý krok – vzdálené připojení technika
Technik vás bude následně telefonicky kontaktovat na uvedeném čísle a připojí se k vašemu počítači prostřednictvím programu AnyDesk.
Notebooky a kancelářská PC v centrální správě (přihlášení pomocí UČO a sekundárního hesla) mají program nainstalován – najdete jej vyhledáním přes tlačítko START (viz přiložený screenshot).
Jestliže nepracujete na počítači z centrální správy, je potřeba program stáhnout na stránce Vzdálená podpora – pokud jej stáhnete předem, bude vyřízení požadavku rychlejší, děkujeme.