Problémy s poštou v O365

Poštovní server O365 neodesílá a cca do 12.00 nepřijímal poštu uživatelů z MU.

25. 4. 2020 Libor Caha

Podle správců O365 mohou být problémy způsobeny odesláním spamu z několika kompromitovaných účtů. Kolem poledne se podařilo obnovit doručování pošty, ale na odesílání kolegové z UVT stále pracují a problém řeší ve spolupráci s Microsoftem. O změnách Vás budeme informovat. 

Do O365 je pošta již doručována, problém je s odesíláním a přeposíláním pošty. Pro odesílání můžete použít svůj účet v ISu a uživatelům, kteří používají Google Apps lze psát přím na jejich adresu username@apps.fss.muni.cz.

Doufám, že se problém podaří brzy opravit. Mail nefungoval od pátku 22:30 do soboty 17:30. Maily odesílané v této době je třeba odeslat znovu.


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.