Workshop: Jak na konzultace a organizaci času v Microsoft Office 365
Chcete získat přehled o nástrojích k organizaci času a konzultací v Microsoft Office 365? Zajímá vás, jak lze tyto nástroje využít v rámci osobní agendy a týmových projektů?
Aktivity probíhají v rámci projektu NPO MUNI 3.2.1 SC A2 – Rozvoj v oblasti distanční výuky, online výuky a blended learning za finanční podpory Evropské unie a MŠMT ČR a realizuje je Centrum informačních technologií FF MU. Registrační číslo projektu NPO_MUNI_MSMT-16606/2022.
Chcete získat přehled o nástrojích pro vytváření kvízů a úkolů v Microsoft Office 365? Zajímá vás, jak lze tyto nástroje využít v rámci výuky?
Už 6. 11. 2023 od 9:00 do 10:00 si v učebně B2.33 společně vyzkoušíme nástroje, které můžete snadno využít přímo v Office 365 (například OneNote, Forms, Teams atp.). Nebude chybět ani přehled novinek, které do O365 přibyly před začátkem semestru. Kapacita akce je 40 osob.
Přihlásit se můžete pomocí přiloženého formuláře:
Chcete získat přehled o nástrojích k organizaci času a konzultací v Microsoft Office 365? Zajímá vás, jak lze tyto nástroje využít v rámci osobní agendy a týmových projektů?
Získejte přehled o interaktivních tabulích a aktivizačních aplikacích v prezenční a hybridní výuce.