Myšlenkové mapy jsou skvělým nástrojem pro strukturalizaci, zapamatování nebo zopakování učiva. Tuto metodu můžete využít online přímo na lekci či semináři. Rozdělte studenty do skupin, ve kterých mohou spolupracovat a vytvářet svoje vlastní myšlenkové mapy. Práci jde také zadat jako domácí přípravu, nebo součást nějakého úkolu, například jako výchozí brainstorming k projektu. Můžete také vyzvat studenty, aby si při vaší přednášce vytvářeli myšlenkovou mapu. Toto zapojení jim pomůže udržet pozornost a kvalitněji vnímat prezentovanou látku.
Nástroj vám pomůže poměrně rychle zjistit, jak studující pochopili látku. Prostředí umožňuje vytvořit lekci formou prezentace, ve které poté studenti odpovídají v reálném čase na vaše otázky. Vy v průběhu vidíte, kdo jak rychle reaguje, kdo například nestíhá odpovídat, která otázka je těžší na zodpovězení. Po každé otázce se zobrazí statistika správných a špatných odpovědí. Nabídka umožňuje vybrat si formu reakce. Můžete se rozhodnout, jestli to budou otevřené otázky, nebo výběr z možností, jestli zvolíte doplňování vynechaný slov nebo hlasování. Studenti mezi sebou soutěží, kdo odpoví správně a nejrychleji. Na konci aktivity se ukáže tabulka vítězů. Studenti si mohou volit různá uživatelská jména, takže soutěž může být i anonymní. Nabízí se studenty vybídnout k tematicky zvolené přezdívce.