Občas se u našich uživatelů setkáváme s problémem s přihlášením do služeb Office 365. Jak se tomuto problému vyhnout?
V první řadě je nutné zkontrolovat, že se přihlašujete pomocí správných údajů, tedy:
- učo@muni.cz jako přihlašovací jméno
- primární heslo
Jestliže používáte správné údaje a stále se nedaří přihlásit, je dobré vyzkoušet otevřít odkaz v anonymním okně (přístup někdy blokuje aktivní přihlášení pod jiným MS účtem).
Anonymním oknem lze tedy ověřit, jestli se nejedná pouze o tento problém. Anonymní okno otevřete nejsnadněji tak, že na odkaz kliknete pravým tlačítkem myši a zvolíte možnost “otevřít v novém anonymním okně” (v některých prohlížečích se může lišit).
Pokud se přihlášení nedaří ani za těchto okolností, kontaktujte CIT, ideálně pomocí našeho požadavkového formuláře.