Řešení problému se zobrazováním naplánovaných schůzek v kalendáři v MS Teams

26. 3. 2020

MS Teams mimo jiné umožňuje vytvořit pozvánku na videokonferenci v kalendáři. Zaznamenali jsme ale hlášení, že události z kalendáře některým uživatelům mizí. To nastává v situaci, kdy uživatel nemá převedenou poštu do O365 nebo nemá zapnuté ukládání kopie zpráv do O365.

Pokud se u Vás tento problém vyskytne, přejděte prosím na stránku v INETu kde zaškrtnete možnost „uložit kopii pošty v O365“ a uložíte nastavení (viz přiložený obrázek), případně nás kontaktujte pomocí požadavkového formuláře a naši technici provedou potřebná nastavení za vás.

Důležité: prosíme, neprovádějte v této sekci INETu žádná jiná nastavení kromě zaškrtnutí zmíněného pole. Změna jiných nastavení by mohla způsobit potíže s funkčností vaší fakultní pošty!

Změna se projeví přibližně do jedné hodiny a projeví se pouze u nově založených událostí.

Více článků

Přehled všech článků