Centrum informačních technologií FF

Jak na konzultace a organizaci času v Microsoft Office 365

18. 10. 2023

Bez popisku
Bez popisku

Aktivity probíhají v rámci projektu NPO MUNI 3.2.1 SC A2 – Rozvoj v oblasti distanční výuky, online výuky a blended learning za finanční podpory Evropské unie a MŠMT ČR a realizuje je Centrum informačních technologií FF MU. Registrační číslo projektu NPO_MUNI_MSMT-16606/2022.

Chcete získat přehled o nástrojích k organizaci času a konzultací v Microsoft Office 365? Zajímá vás, jak lze tyto nástroje využít v rámci osobní agendy a týmových projektů? 23. 10. pořádáme workshop, kde si ukážeme práci s jednotlivými nástroji pro organizaci časů a akcí. Také se podíváme na nové funkce, které v systému přibyly začátkem semestru.
  • Termín: 23. 10. 2023 od 9:00 do 10:00
  • Kapacita: 40 osob
  • Místo: hybridně, počítačová učebna B2.33

Na workshopu si společně vyzkoušíme vybrané nástroje k organizaci času a konzultací, které můžete snadno využít přímo v Office 365 (Outlook, Bookings, Teams).

V průběhu workshopu vám představíme také související nové funkce a aktualizace, které v Office 365 přibyly před začátkem semestru. Workshop proběhne v počítačové učebně, doporučujeme však přinést také vlasntí zařízení (notebook, tablet).

Přihlašovací formulář


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.