Podpůrné služby

Asset management pro IT

Slouží k přehledné evidenci IT zařízení (aktiv) jako jsou servery, úložiště, síťové přepínače a směrovače.

Řízení požadavků (Atlassian)

Platforma pro týmové řízení, pokročilejší řízení projektů a řízení požadavků a ukládání dokumentace.

Automatizace řízení přístupů

Zjednodušuje a centralizuje správu přístupů k jednotlivým službám Masarykovy univerzity.

Jednotná provozní dokumentace

​Poskytuje standardizované i individuální prostory pro ukládání a spravování IT dokumentace. 

Monitoring a podpora studoven

Nástroje pro monitorování počítačových studoven, pracovních stanic a pro správu rozvrhů..

Service Desk 24/7/365

Monitoruje a zpracovává provozní události, řeší požadavky a incidenty, přepojuje hovory a poskytuje základní informace.

SMART

Nástroj pro automatizaci a delegaci činností správců počítačových systémů.

Softwarové licence

Nákup, distribuce a správa celouniverzitních SW licencí pro potřeby IT komunity.

Správa serverů Windows

Poskytuje centralizovanou a automatizovanou správu serverů založenou na platformě Microsoft Windows.

Vlastní eduVPN profily

Vytváření custom VPN profilů pro přístup ke specifickým zdrojům.

Webhosting v cPanelu

Prostředí pro provoz vlastních aplikací, umožňující nastavení všeho potřebného pro weby nebo redakční systémy.

Webová analytika

Získávání a interpretace dat o chování uživatelů na webech MUNI.

Zálohování Bacula

Automatické zálohování dat a jejich uložení
v MU infrastruktuře.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.