Skupiny Office 365


Standardní skupina a skupina s Teams

Kdo může být členem týmu
Členy týmu se mohou stát uživatelé Office 365 MU (interní členové) a uživatelé Office 365 jiných organizací i soukromých účtů Microsoft (externí členové). Pokud použijete e-mailovou adresu, která neodpovídá účtu Office365 nebo Microsoft, je na ni zaslána pozvánka, na základě které si adresát založí soukromý účet Microsoft s přihlašovacím jménem odpovídajícím jeho e-mailové adrese.

Jak přidat člena týmu
Přidat člena do skupiny můžete i z aplikace Planner.

  • Při najetí na členové, rozevření seznamu a následného přidání člena.

  • Při rozkliknutí 3 teček vyberete možnost „Členové“

  • V případě externisty

Teď už stačí akorát uložit.

K čemu mají členové přístup
Interní členové mají přístup ke všem součástem skupiny Office 365

Externí členové mají přístup k souborům skupiny, Planneru a Teams. Nemají přístup ke schránce skupiny, v Planneru nemohou přidávat komentáře.

Skupina s Yammerem
Členy skupiny mohou být jen uživatelé Office 365 MU. Externí členové mohou být členy "externí" skupiny v Yammeru, ke které se ovšem nevytváří skupina Office 365.

Sdílení a komunikace s ne-členy skupiny

Standardní skupina a skupina s Teams
Ne-členům je možné zpřístupnit jen součásti "Webu" skupiny, zejména soubory a složky.
Dále mohou posílat maily na adresu skupiny a do kanálů Teams
Ne-člena je možné přidat jako řešitele úkolu v Planneru, stane se tím však členem

Yammer skupina
Ne-členové Yammer skupiny se skupinou nemohou komunikovat

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.