Standardní skupina a skupina s Teams
Kdo může být členem týmu
Členy týmu se mohou stát uživatelé Office 365 MU (interní členové) a uživatelé Office 365 jiných organizací i soukromých účtů Microsoft (externí členové). Pokud použijete e-mailovou adresu, která neodpovídá účtu Office365 nebo Microsoft, je na ni zaslána pozvánka, na základě které si adresát založí soukromý účet Microsoft s přihlašovacím jménem odpovídajícím jeho e-mailové adrese.
Jak přidat člena týmu
Přidat člena do skupiny můžete i z aplikace Planner.
- Při najetí na členové, rozevření seznamu a následného přidání člena.
- Při rozkliknutí 3 teček vyberete možnost „Členové“
- V případě externisty
Teď už stačí akorát uložit.
K čemu mají členové přístup
Interní členové mají přístup ke všem součástem skupiny Office 365
Externí členové mají přístup k souborům skupiny, Planneru a Teams. Nemají přístup ke schránce skupiny, v Planneru nemohou přidávat komentáře.
Skupina s Yammerem
Členy skupiny mohou být jen uživatelé Office 365 MU. Externí členové mohou být členy "externí" skupiny v Yammeru, ke které se ovšem nevytváří skupina Office 365.
Sdílení a komunikace s ne-členy skupiny
Standardní skupina a skupina s Teams
Ne-členům je možné zpřístupnit jen součásti "Webu" skupiny, zejména soubory a složky.
Dále mohou posílat maily na adresu skupiny a do kanálů Teams
Ne-člena je možné přidat jako řešitele úkolu v Planneru, stane se tím však členem
Yammer skupina
Ne-členové Yammer skupiny se skupinou nemohou komunikovat