Microsoft Outlook


Návod: Importu certifikátů do Outlooku

Před využitím tohoto návodu zkontrolujte, že máte vygenerovaný a uložený osobní certifikát.

1
V aplikaci Outlook v levém horním rohu klikněte na záložku Soubor/File. 

2
V levém panelu klikněte na tlačítko Možnosti/Options.

3
V levém sloupci klikněte na tlačítko Centrum zabezpečení/Trust Center.

V pravé části okna klikněte na tlačítko Nastavení Centra zabezpečení/Trust Center Settings.

4
V levém sloupci klikněte na Zabezpečení e-mailů/Email Security.

V pravé části okna klikněte na Importovat/exportovat. Při importu prvního certifikátu je pole Výchozí nastavení prázdné.

5
Klikněte na tlačítko Procházet. Vyberte umístění vašeho certifikátu. Do políčka Heslo zadejte heslo pro dešifrování certifikátu (zadává se při exportování certifikátu). Klikněte na tlačítko OK.

6
Potvrďte import certifikátu kliknutím na tlačítko OK.

7
Klikněte na tlačítko Nastavení.

8
Pokud importujete v řadě již nekolikátý certifikát, klikněte postupně na tlačítka Vybrat… (pro podpisový a šifrovací certifikát) a po kliknutí na Další možnosti vyberte aktuální certifikát s nejdelší platností.

9
Klikněte na Další možnosti.

10
Při výběru certifikátu vyberte aktuální certifikát s nejdelší platností.

11
Pokud poštu odebíráte v Office 365 a používáte Outlook můžete zvolit možnost publikovat v globálním seznamu adres. Tato možnost není dostupná v případě, že máte v Outlooku připojených více účtů.

12
Klikněte na tlačítko OK.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.