Microsoft OneDrive pro firmy


Ukládání souborů v Office 365

Kam mám ukládat dokumenty?

Co ukládání dokumentů v Office 365 nabízí?

  • Centrální ukládání vlastních i týmových dokumentů do „cloudu“
  • Přístup k dokumentům odkudkoliv – z vlastního počítače, cizích počítačů, tabletu, mobilního telefonu
  • Možnost automatického udržování kopie dokumentů na počítači, notebooku… a jejich dostupnost i bez internetu
  • Možnosti sdílení osobních i týmových dokumentů s kolegy, studenty i externisty
  • Možnost editace základních typů souborů (Word, Excel, Powerpoint, OneNote) přes webové rozhraní odkudkoliv
  • Editaci dokumentů v aplikacích na počítači
  • Verzování souborů a možnost obnovy starší verze

Kde najdu své dokumenty a složky?

1
V internetovém prohlížeči se přihlaste do Office 365 (o365.muni.cz) a na domovské stránce vyberte OneDrive.

2
Zobrazí se OneDrive s vašimi osobními dokumenty
i všechna dostupná úložiště týmů.

Mohu pracovat s dokumenty přímo na počítači?

Osobní OneDrive i týmové prostory si můžete připojit k počítači jako další „disk“. Můžete si nastavit, zda chcete na počítač stáhnout všechny dokumenty, nebo jenom některé. Toto nastavení ovšem vyžaduje aktualizované Windows 10 a OneDrive.

Jak připojím osobní nebo týmové úložiště do Průzkumníku Windows?

Ve webovém rozhraní vyberte osobní nebo týmové úložiště a klepněte na Synchronizovat. Povolte spuštění a připojení úložiště.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.