Ukládání souborů v Office 365
Kam mám ukládat dokumenty?
- Vlastní dokumenty ukládejte do osobního OneDrive úložiště.
- K ukládání týmových dokumentů využijte následující úložiště
- „Soubory“ do Skupin Office 365
- „Dokumenty“ do Sharepoint
Co ukládání dokumentů v Office 365 nabízí?
- Centrální ukládání vlastních i týmových dokumentů do „cloudu“
- Přístup k dokumentům odkudkoliv – z vlastního počítače, cizích počítačů, tabletu, mobilního telefonu
- Možnost automatického udržování kopie dokumentů na počítači, notebooku… a jejich dostupnost i bez internetu
- Možnosti sdílení osobních i týmových dokumentů s kolegy, studenty i externisty
- Možnost editace základních typů souborů (Word, Excel, Powerpoint, OneNote) přes webové rozhraní odkudkoliv
- Editaci dokumentů v aplikacích na počítači
- Verzování souborů a možnost obnovy starší verze
Kde najdu své dokumenty a složky?
1
V internetovém prohlížeči se přihlaste do Office 365 (o365.muni.cz) a na domovské stránce vyberte OneDrive.
Mohu pracovat s dokumenty přímo na počítači?
Osobní OneDrive i týmové prostory si můžete připojit k počítači jako další „disk“. Můžete si nastavit, zda chcete na počítač stáhnout všechny dokumenty, nebo jenom některé. Toto nastavení ovšem vyžaduje aktualizované Windows 10 a OneDrive.
OneDrive a týmové složky v Průzkumníku Windows
Osobní OneDrive i týmové prostory si můžete připojit k počítači jako další „disk“.
Přesměruje na webové rozhraní Office 365. Zadejte učo@muni.cz. Budete přesměrováni na stránku jednotného přihlášení, kde zadáte učo a primární heslo.
Návody
- Jak nahrát, sdílet a komentovat soubory ve OneDrive
- Jak sdílet a komentovat soubory ve Word (s připojeným OneDrive v počítači)
- Jak sdílet dokumenty v Office 365
- Jak zrušit přístup při ukládání záznamu na OneDrive v MS Teams
- Jak zrušit sdílení dokumentů a složek v Office 365
- Nastavení ochrany důležitých složek
- Připojení složky OneDrive v PC
- Revize sdílení a oprávnění ve OneDrive
- Ukládání souborů v Office 365