Microsoft 365


Návod: Odhlášení ze zařízení a odebrání M365 účtu

V případě problémů s přihlášením do aplikací Microsoft 365 nainstalovaných na počítači je možné vyzkoušet níže uvedené cesty k odstranění problému.

Jak odpojit zařízení z účtu Microsoft 365

1
Přihlaste se do m365.muni.cz pomocí učo@muni.cz a svého primárního hesla.

2
Na stránce http://office.com v pravém horním rohu klikněte na iniciály / uživatelskou fotografii a vyberte Zobrazit účet.

3
V levé části prohlížeče klikněte na Aplikace Office.

4
V sekci Aplikace a zařízení klikněte na malý čtvereček vedle nadpisu ZAŘÍZENÍ. V přehledu uvidíte názvy zařízení, na kterých máte nainstalovaný Microsoft 365 v desktopové verzi.

Odhlaste se z vybraného zařízení kliknutím na tlačítko Odhlásit se.

Pozn. Pokud nevíte název svého zařízení, najdete jej v PC touto cestou: Start > Nastavení > Systém > O aplikaci.

5
Poté se zkuste na svém zařízení znovu přihlásit. Podrobný návod pro přihlášení najdete zde.

Pozor! Než se změna v zařízení projeví, může to nějakou dobu trvat.


Jak odebrat účet Microsoft 365 ze svého počítače

Pokud máte problém s účtem Microsoft u desktopových aplikací na vašem počítači, zkuste odpojit účet Microsoft 365 podle následujícího návodu.

1
Na Vašem PC postupujte touto cestou: Start > Nastavení > Účty > E-mail a účty​.

Pokud zde vidíte přihlášený účet, klikněte na Spravovat a odstraňte účet ze zařízení.

 

2
Účtech zkontrolujte také sekci Přístup do práce či školy.

Pokud i zde vidíte přihlášený účet, klikněte na Odpojit.

 

3
Poté spusťte aplikaci Microsoft 365 (např. Word) a přejděte na záložku Účet. Přihlaste se pod účtem UČO@muni.cz.

Pokud tento účet nevidíte, klikněte na Opravit. Budete přesměrováni na Jednotné přihlášení MU, přihlaste se zadáním UČO@muni.czprimárního hesla.

 

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.