LAW Nastavení uživatele po prvním přihlášení na počítač


Přihlášení na počítač

K přihlášení na počítač použijte své UČO a sekundární heslo.

První přihlášení na počítač

Po prvním přihlášení na počítač je nutné udělat několik kroků, aby byl účet aktivní a soubory se správně zálohovaly do cloudového úložiště OneDrive. Bez správného nastavení se nebudou data nikam ukládat ani zálohovat! Toto nastavení je potřena udělat na každém počítači, kde se poprvé přihlásíte.

  1. Po přihlášení na počítače Vám po chvíli vyskočí okno přihlášení do úložiště OneDrive. Bude tam předvyplněná adresa učo@muni.cz. Potvrďte tlačítkem přihlásit a následně se přihlaste pomocí jednotného přihlášení MU, kde se přihlásíte primárním heslem. Proklikejte průvodce do konce. Tímto se Vám připojí úložiště OneDrive, kam se Vám budou ukládat soubory z Plochy, Dokumentů a složky Obrázky.
  2. Druhým krokem se aktivuje licence Microsoft 365 pro Váš účet a zároveň se přihlásí programy MS Office, Teams apod.
    Otevřete nabídku Start a začněte rovnou psát výraz „přístup do práce“. Ve hledání by se mělo na prvním místě objevit nastavení „Přístup do práce nebo do školy“.
    Klikněte na ni a hned v prvním řádku Přidat pracovní nebo školní účet dejte Připojit. Poté se přihlaste univerzitním účtem učo@muni.cz. Systém Vás odkáže na jednotné přihlášení MU, kde se přihlásíte primárním heslem. Tímto by se měly aktivovat instalované Microsoft Office a také Microsoft Teams.

Pokud budete potřebovat nějaká další nastavení (klienta pošty apod.) kontaktujte nás telefonicky nebo přes webový formulář.​

 

Službu poskytuje a zajišťuje Centrum informačních technologií Právnické fakulty (CIT PrF).

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.