LAW Nastavení uživatele po prvním přihlášení na počítač
Přihlášení na počítač
K přihlášení na počítač použijte své UČO a sekundární heslo.
První přihlášení na počítač
Po prvním přihlášení na počítač je nutné udělat několik kroků, aby byl účet aktivní a soubory se správně zálohovaly do cloudového úložiště OneDrive. Bez správného nastavení se nebudou data nikam ukládat ani zálohovat! Toto nastavení je potřena udělat na každém počítači, kde se poprvé přihlásíte.
- Po přihlášení na počítače Vám po chvíli vyskočí okno přihlášení do úložiště OneDrive. Bude tam předvyplněná adresa učo@muni.cz. Potvrďte tlačítkem přihlásit a následně se přihlaste pomocí jednotného přihlášení MU, kde se přihlásíte primárním heslem. Proklikejte průvodce do konce. Tímto se Vám připojí úložiště OneDrive, kam se Vám budou ukládat soubory z Plochy, Dokumentů a složky Obrázky.
- Druhým krokem se aktivuje licence Microsoft 365 pro Váš účet a zároveň se přihlásí programy MS Office, Teams apod.
Otevřete nabídku Start a začněte rovnou psát výraz „přístup do práce“. Ve hledání by se mělo na prvním místě objevit nastavení „Přístup do práce nebo do školy“.
Klikněte na ni a hned v prvním řádku Přidat pracovní nebo školní účet dejte Připojit. Poté se přihlaste univerzitním účtem učo@muni.cz. Systém Vás odkáže na jednotné přihlášení MU, kde se přihlásíte primárním heslem. Tímto by se měly aktivovat instalované Microsoft Office a také Microsoft Teams.
Pokud budete potřebovat nějaká další nastavení (klienta pošty apod.) kontaktujte nás telefonicky nebo přes webový formulář.
Službu poskytuje a zajišťuje Centrum informačních technologií Právnické fakulty (CIT PrF).