Microsoft Teams


Návod: Jak nastavit oprávnění účastníků schůzky?

Před zahájením schůzky

1
Otevřete vytvořenou pozvánku v kalendáři MS Teams nebo Outlooku. V pozvánce klepněte na Možnosti schůzky.

V MS Teams můžete využít Možnosti schůzky horním panelu.

2
Ve webovém prohlížeči se zobrazí možnost nastavení.

  • Kdo může obejít předsálí: účastníci v „předsálí“ se nemohou dostat přímo do videokonference, jejich připojení musí schválit někdo z prezentujících.
    Standardně mohou obejít předsálí přihlášení účastníci z Masarykovy univerzity, je možné (např. pro veřejné přednášky) povolit všem, případně omezit přístup pouze na schválené účastníky nastavením – Jenom já.
  • Kdo může prezentovat: „Prezentující“ má možnost prezentovat obsah plochy, tlumit mikrofony všech, nastavovat ostatní jako prezentující, spouštět a zastavovat nahrávání.
    Ostatní - „účastníci“ mohou pouze vstupovat hlasem a videem a chatovat.
    „Všichni“ se hodí pro online schůzky, kde všichni mají stejná oprávnění. Pro výuku je vhodné vybrat „Konkrétní lidé“ a vybrat např. další přednášející, nebo „Jenom já“.Otevřete vytvořenou pozvánku v kalendáři MS Teams nebo Outlooku. V pozvánce klepněte na „Možnosti schůzky“.
V průběhu schůzky

Během schůzky můžete nastavit roli „účastník“ a „prezentující“. Přehled jednotlivých rolí ve schůzce je k dispozici zde.

„Prezentující“ má možnost prezentovat obsah plochy, tlumit mikrofony všech, nastavovat ostatní jako prezentující, spouštět a zastavovat nahrávání, odebírat účastníky schůzky.
„Účastníci“ mohou pouze vstupovat hlasem a videem a chatovat.

1
Klepnutím na ikonu zobrazte seznam účastníků schůzky.

2
Klepnutím na tři tečky u jména účastníka zobrazte možnosti a nastavte jej jako účastníka nebo prezentujícího.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.