Centrum informačních technologií FF

Technici CIT FF vám pomohou řešit technické potíže i při práci z domova

21. 1. 2022

Bez popisku

Naši technici se s vámi mohou spojit prostřednictvím programu AnyDesk, který jim umožňuje připojit se k počítači dálkově a pomoci vám tak s řešením technického problému. Aby to však bylo možné, musíte mít v počítači program AnyDesk nainstalovaný taktéž. Notebooky a kancelářská PC v centrální správě (přihlášení pomocí UČO a sekundárního hesla) mají program nainstalován defaultně – najdete jej vyhledáním přes tlačítko START.

Jestliže nepracujete na počítači z centrální správy, je potřeba program stáhnout na stránce Vzdálená podpora – pokud jej stáhnete předem, bude vyřízení požadavku rychlejší, děkujeme.

Požadavky nám prosím posílejte pomocí požadavkového formuláře.

Do požadavku je vhodné uvést, zda se jedná o:

  • a) pracovní notebook připojený z domu,
  • b) soukromý notebook nebo počítač, používaný pro práci z domova,
  • c) počítač v kanceláři.

Rychlejšího řešení docílíte také uvedením čísla vašeho mobilního telefonu, na němž vás technik může kontaktovat.


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.