Naši technici se s vámi mohou spojit prostřednictvím programu AnyDesk, který jim umožňuje připojit se k počítači dálkově a pomoci vám tak s řešením technického problému. Aby to však bylo možné, musíte mít v počítači program AnyDesk nainstalovaný taktéž. Notebooky a kancelářská PC v centrální správě (přihlášení pomocí UČO a sekundárního hesla) mají program nainstalován defaultně – najdete jej vyhledáním přes tlačítko START.
Jestliže nepracujete na počítači z centrální správy, je potřeba program stáhnout na stránce Vzdálená podpora – pokud jej stáhnete předem, bude vyřízení požadavku rychlejší, děkujeme.
Požadavky nám prosím posílejte pomocí požadavkového formuláře.
Do požadavku je vhodné uvést, zda se jedná o:
- a) pracovní notebook připojený z domu,
- b) soukromý notebook nebo počítač, používaný pro práci z domova,
- c) počítač v kanceláři.
Rychlejšího řešení docílíte také uvedením čísla vašeho mobilního telefonu, na němž vás technik může kontaktovat.