Chcete získat přehled o nástrojích k organizaci času a konzultací v Microsoft Office 365? Zajímá vás, jak lze tyto nástroje využít v rámci osobní agendy a týmových projektů? 23. 10. pořádáme workshop, kde si ukážeme práci s jednotlivými nástroji pro organizaci časů a akcí. Také se podíváme na nové funkce, které v systému přibyly začátkem semestru.
- Termín: 23. 10. 2023 od 9:00 do 10:00
- Kapacita: 40 osob
- Místo: hybridně, počítačová učebna B2.33
Na workshopu si společně vyzkoušíme vybrané nástroje k organizaci času a konzultací, které můžete snadno využít přímo v Office 365 (Outlook, Bookings, Teams).
V průběhu workshopu vám představíme také související nové funkce a aktualizace, které v Office 365 přibyly před začátkem semestru. Workshop proběhne v počítačové učebně, doporučujeme však přinést také vlasntí zařízení (notebook, tablet).